Stichting Stimulering Techniek Maas en Waal

Onze missie

Welkom op de website van De Lerende Regio Maas en Waal. Wij zijn een initiatief van de Stichting Stimulering Techniek Maas en Waal, een dynamische organisatie die zich inzet voor de ontwikkeling van vaardigheden en kennis bij alle inwoners van de regio Maas en Waal en daarbuiten. Ons doel is om een brug te slaan tussen onderwijs, overheid en het bedrijfsleven en zo de hele gemeenschap te versterken.

Bij De Lerende Regio Maas en Waal richten we ons op alle sectoren en doelgroepen, maar beginnen we met de technische sector. Op ons platform verbinden we bestaande en nieuwe initiatieven in de regio. We ondersteunen bestaande programma’s en stimuleren nieuwe samenwerkingen. Zo brengen we meer samenhang en zetten we Maas en Waal als Lerende Regio duidelijk op de kaart.

Door samen te werken met scholen, bedrijven en andere partners in de regio, bouwen we aan een netwerk dat de overgang van school naar werk makkelijker maakt. We helpen de nieuwe generatie hun wereld te vergroten, zodat zij kunnen bijdragen aan de groei en het welzijn van de gemeenschap in Maas en Waal.

Vragen over Lerende Regio? Klik hier voor contact.